0
PLN

Twój koszyk jest pusty.

Language: PL

1.Co oznaczają statusy dostępności widoczne na kartach produktu?

 

a.Towar dostępny fizycznie w magazynie. Wysyłka będzie realizowana po otrzymaniu płatności lub potwierdzeniu przez sklep zamówienia typu „za pobraniem”

 

 

b.Towar dostępny fizycznie w magazynie. Wysyłka będzie realizowana maksymalnie do 48 godzin po otrzymaniu płatności lub potwierdzeniu przez sklep zamówienia typu „za pobraniem”. W większości przypadków udaje się nam zrealizować zamówienie na drugi dzień roboczy.

w przypadku zamówienia wielu produktów o różnym statusie dostępności zamówienie będzie realizowane wg dłuższego czasu realizacji co w znakomitej większości przypadków oznacza wysyłkę na drugi dzień roboczy

 

c.Towar niedostępny fizycznie w magazynie, ale zamówiony i potwierdzony przez producenta. Jeśli dostępna jest konkretna data dostawy wówczas również będzie można znaleźć ją na karcie produktu.  

 

d.Towar niedostępny fizycznie w magazynie. Teoretyczny czas dostawy przy zamówieniu pod klienta powyżej 14 dni. (wymaga każdorazowego potwierdzenia przez personel sklepu). Po kliknięciu przycisku „Powiadom o dostępności” poinformujemy klienta o dostępności 

          W celu łatwiejszej nawigacji w sklepie można założyć filtr na poszczególne kategorie dostępności:

2.Co oznacza „Negocjuj cenę”?

Jeśli przy karcie produktu widzisz  oznacza to, że jesteśmy gotowi przyjąć Twoją propozycję cenową dla danego produktu.

Po szczegóły odsyłamy na stronę: https://www.a-parts.com.pl/negocjuj_cene,28

 

3.     Jakie poniosę koszty wysyłki? Co oznacza dostawa już od 0,00 PLN?

Cena za przesyłkę wyliczana jest automatycznie podczas składania zamówienia i uzależniona jest od wagi oraz wartości towaru do wysyłki, warunków aktualnej promocji, posiadania kuponu promocyjnego itp. 

Jeśli przy karcie produktu widzisz   to najczęściej oznacza to, że wartość danego produktu albo spełnia kryteria bezpłatnej dostawy powyżej określonej wartości zakupów albo produkt jest objęty promocyjnymi bezpłatnymi warunkami dostawy lub też dany klient ma ustawione i aktywne bezpłatne warunki dostawy w swoim profilu.  

 

Koszty przesyłki są zawsze dobre widoczne w podsumowaniu zamówienia przed jego potwierdzeniem, jak w załączonym poniżej przykładzie.

 

4.Co oznacza „Zapytaj o produkt”?

Jeśli przy karcie produktu widzisz   to oznacza, że możesz dopytać o szczegóły danego produktu, jego specyfikację, kompatybilność z modelami itp.

             

5.     Co, jeśli nie znajdujesz produktu, którego szukasz w naszym sklepie?

W takim przypadku bardzo prosimy o przejście do sekcji Informacje / Zaproponuj nowy produkt , którą znajdziesz na dole naszego sklepu i podanie szczegółów poszukiwanego produktu a my zajmiemy się jego znalezieniem, wyceną oraz informacją zwrotną do zgłaszającego

 

  

  

        6.     Jak mogę opłacić zamówienie?

Dostępnych jest kilka popularnych form płatności elektronicznej (Imoje, Przelewy24, Paypal) jak również zapłata przy pomocy przelewu bankowego. Akceptujemy również wysyłki „za pobraniem”. Po szczegóły odsyłamy do strony: https://www.a-parts.com.pl/platnosci,17

 

7.     Reklamacje, zwroty oraz prawo do odstąpienia od umowy

Działamy zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", która reguluje postępowanie w przypadku zawierania umów na odległość.

Wszelakie reklamacje oraz zwroty oraz ich status jest procesowany poprzez Profil Klienta, gdzie można śledzić status sprawy w danym momencie.

Po szczegóły odsyłamy do stron:

https://www.a-parts.com.pl/prawo-do-odstapienia-od-umowy,14

 https://www.a-parts.com.pl/reklamacje,15

https://www.a-parts.com.pl/profil-klienta,6?tab=complaints

 

8.     Jak uzyskać jednorazowy kupon rabatowy?

Zachęcamy do podzielenia się Twoją opinią na temat naszego sklepu, jego funkcjonalności w zakresie prezentacji produktów, procesowania zamówień, reklamacji itp. Chętnie dostosujemy się do Twoich potrzeb, aby nasz sklep mógł sprostać Twoim oczekiwaniom i stać się najlepszym narzędziem do pracy. Najlepsze pomysły, wnioski zostaną nagrodzone atrakcyjnymi rabatami.

Nie czekaj, podziel się opinią!

https://www.a-parts.com.pl/ankieta___uzyskaj_extra_kupon_rabatowy,32

 

9.     A-parts Club

Program lojalnościowy A-PARTS CLUB

Zasady i warunki A-Parts Club są oferowane zarejestrowanym klientom na indywidualnych warunkach oraz w oparciu o dotychczasowe lub planowane volumeny zakupów.

Jednym z elementów naszego programu lojalnościowego jest tzw. Cash Back.

Oznacza, to że po spełnieniu warunków przystąpienia i uczestnictwa w programie jest możliwość wydania otrzymanych punktów lojalnościwoych na inne towary w naszym sklepie ale też konwersji punktów na gotówkę i wydania jej na dowolny cel !

Chcesz dowiedzieć się więcej napisz do nas: shop@a-parts.com.pl

 

Jeśli nie znalazłeś poszukiwanej informacji jesteśmy do Twojej dyspozycji on-line.

Użyj kumunikatora LiveChat, który zawsze znajdziesz w dolnym prawym rogu naszego sklepu.